Τρίτη 30 Μαΐου 2023

Άσε με να μαι εσύ σε κάθε μου κρυφό εγώ

 

Άσε με να πιστεύω
πως γευόμαστε μια άνοιξη με ώριμους καρπούς
μέσα από το πικραμύγδαλο που λιώνει μες το στόμα
Άσε με να πιστεύω πως από μια ρωγμή
σταλάζει μια ακτίνα ήλιου
Να τρέχω στα λιβάδια της ψυχής
Κι εσύ κι εκείνοι και οι άλλοι
να δένουμε τον κύκλο του εμείς
Να βαφτίζω το φύλλο του βασιλικού
χρυσάνθεμο που ζει στα σπλάχνα του βυθού
Άσε με να πιστεύω πως
όσο κι αν αλλάζουν οι καιροί μένει
στο τόπο της η ψυχή
το γιοματάρι της έχει στα χείλη θαλασσί
Πως ο αποσπερίτης της φέγγει μονάχα
όταν κοιμούνται οι άθεοι θεοί
Άσε με να πιστεύω πως
κι αν πέσουν κεραυνοί στη γη
ένα σπαρτό θα στέκει ορθό
για να ραντίζει την πνοή
Άσε με να θυμάμαι
πως είσαι κι είμαι ένα παιδί
που αρνιέται να του κρύβουν
ήλιο κι Ανατολή .
Να μαι οχτρός του βολικού
κι άγουρα επαναστάτης
σαν γιός του φεγγαριού
Άσε με να πιστεύω
το σ’ αγαπώ με το είμαι εδώ,
το νιώθω, το αγγίζω σε διάφανο σκοπό
Άσε με να μαι εσύ σε κάθε μου κρυφό εγώ
μια σταγόνα από κρυστάλλινο νερό
Άσε με να δακρύζω
στα μάτια σου σύννεφα όταν δω
Άσε με να γυρίζω σε πέλαγα , σ ωκεανούς
γλάρος μονόφθαλμος με την ψυχή κοιτώ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου