Τρίτη 3 Αυγούστου 2021

Καινούργιες καταστάσεις

Καινούργιες καταστάσεις 
Δεν αγαπάς αν ολη μέρα  δε μιλάς
για κείνον που αγαπάς 
δεν εισαι ερωτευμένος 
αν ολη μερα δεν τραγουδάς τον ερωτα σου 
δεν χαίρεσαι τον εαυτό σου 
αν δεν κοιτάς μόνο εσένα
δε νοιάζεσαι για σένα 
αν δεν μιλας μόνο για σένα 
δεν εισαι δυνατός
αν δεν το φωνάζεις να σε παραδεχτουν 
πόσα δεν στου αγνωστου το αμπέλι 
πως γιναμε όμως ετσι 
κι οι ανθρωποι τον ανθρωπο 
ψαχνουν να βρουν 
Οχι μάτια μου σε τούτα εδω
δε μπαίνω δε χωρώ και αγκαλιάζω 
την φιλη μου τη μοναξιά 
πίνω κρασί με μουσική 
γίνομαι θάλλασα κι ακούω τη σιωπή.
Θέλω να ειμαι εκει οταν μιλας
για το χορό της πεταλούδας 
όταν γελάς γιατί γελάει ενα παιδι 
να σ αγκαλιάζω όταν κρυώνεις
 κι όταν νευριάζεις 
να θολώνουν τα δικα μου μάτια
στην πίκρα των άλλων 
κι εσυ να σαι το μαγουλο 
που θα στεγνώνει την πληγή 
Θέλω να τρέχω με το ποδηλατο σου
κι ας μην ξερω πετάλι 
να καρδιοχτυπώ 
σε κάθε βλέμμα σου που κοιτά τον ήλιο 
να σου μιλώ για οσα ζουμε
να μου μιλάς για οσα ακούμε 
να τραγουδω με την φωνή σου 
να σαι το χαδι της ψυχής μου 
να αγαπάμε τον κόσμο μαζί , 
να αντιστεκόμαστε στο μάτι της συνήθειας 
να μαστε άνθρωποι απλοί 
που βλέπουν ενα σπόρο 
και με τα ματια τους πετουν σε χώρα μαγική 
αυτη που ενδόμυχα , ζεσταινει συναισθήματα
κι αγγίζει ουρανό και γη!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου