Παρασκευή 14 Αυγούστου 2020

Λευκές πνοές

Ρώτησα τον ήλιο
πως βαστά γερά το φως του
και μου απάντησε
τόσες ηλιαχτίδες στα χέρια μου κρατώ
τη γη
πως γεννιέται κάθε μέρα απ την αρχή
μου πε πως πάνω μου κουβαλώ
βήματα σ αγάπης το χορό
τον ουρανό
πως αδιάσπαστος κοιτά δάκρυ αντάμα στη χαρά
δέματα μου δειξε σύννεφο
κι ένα αεράκι που κεντά
τη θάλασσα
για να μου πει που είναι το κάλμα που η αρχή
κύματα μου γνεψε πράσινα μπλε και θαλασσιά
που σπάνανε τη φουρτούνα και δέναν τη χαρά
κι ένας καθρέφτης με κοιτά
θρύψαλα γίνομαι μπροστά του
μα τα κομμάτια του μαζεύει και  κρεμά
μες τη ματιά πολύχρωμα πουλιά
μύρισε κρίνο , γαρύφαλλο και γιασεμί
βάρκα η καρδιά μου με ένα ανεμάκι που απαλά φυσά
κι οι κωπηλάτες μου τυμπανοκρούστες άγγελοι γης 
απλώνουν στο γρασίδι τις φυλλωσιές του δρόμου 
μικροί αποσπερίτες στα κύματα του δυόσμου 
στις στέγες των σπιτιών φυτρώνουν γιασεμιά 
λευκές πνοές του κόσμου που θέλω να γελά!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου