Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2023

Τολμώ

 

Τολμώ
μάτια μου θα πεί
αντιστέκομαι
σε ότι μου δίνουν για τροφή
Κι αναμασώ τις μυρουδιές
μη συνηθίσει ο ουρανίσκος
και τη γλυκάδα του δε βρει
Να μένω αμέτοχος στο πάγωμα της γης
και να φυτεύω ασπρόρουχα
που έμαθαν να στεγνώνουν
στα κρόσσια της βροχής
δυο ξωτικά , 
δυο κύπελα καφέ που πέσαν καταγής
κι όρθια γυρίζουν σελίδα με επίλογο εμεις
Τολμώ θα πεί
πως ξεπερνώ εμενα και γίνομαι εσυ
την ωρα που μιλά η σιωπή
Θα πει δεν εχω αυταπάτες
μα χέρια μου είναι ένα γιατί
που από το καλούπι του εχει βγει
Να μπαίνει ο Νοέμβρης 
κι από το πρώτο του σκαλί
γυμνή η άνοιξη να 'ρθει
μη ξεχαστεί το χώμα 
κι ένα λουλούδι δε φανεί
Τολμώ θα πει
πως είσαι εκεί και είμαι εδώ
σε αμφίβολη κι άγνωρη γη
κι όμως κοιτάω ένα αστέρι
που από τα ματια σου εχει βγει
Να μένω άγουρος μαθητής
κι ότι μαθαίνω να κερνώ
με της ψυχής μου το σταυρό
Και όσο και να πεις
είναι όμορφος τόπος
η καρδιά που ακούει κι αγρυπνά !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου