Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022

Κι αν εγώ βγω από το τούνελ

 

Κι αν εγώ βγω από το τούνελ 
που  μου χαρίζεις, 
θα μπορέσεις να δεις πως τίποτα δεν είσαι
χωρίς εμένα;
Θα δεις πως τα σπαρτά 
που μεγάλωσαν στο δρόμο
στα λασπόνερα 
βούτηξαν 
και βγήκαν  με καθαρά τα πόδια
Το πέρασμα σου γράφει εξουσία
το διάβα μου φορά τον ήχο του μεσημεριού ,
το άκουσμα του όλου,το δρόσο του καλοκαιριού
 της κόρης της  μυρτιάς  που αγγίζει  γιασεμί  
μοσχοβολά η στράτα και άγνωστη γωνιά
Θα δεις πως τα τρεχούμενα
νερά στον τόπο τους γυρίζουν;
Θα αρχίσεις να βλέπεις πως τα ζουμπούλια μου
κάκτους μεγαλώνουν;
Αχ  και να μπορούσες να διαλέξεις τα κοφτερά
μαχαίρια του ήλιου κεινα που δεν σκουριάζουν
στη βροχή .
Ακόμα κι όταν βαφτίζεται η άνοιξη χειμώνας
νούφαρα ανθίζουν τρεχαλητά 
που βγαίνουν απ τη γη!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου