Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2020

Άρχισα να τραγουδώ ..

Άρχισα να τραγουδώ και να γραφω 
ή να γραφω και να τραγουδώ 
δεν ξέρω εχω μπερδευτεί 
δεν ξέρω αν το τραγούδι εκλεψε τα λόγια μου
ή αν δανείστηκα τη μουσική του 
για να μιλήσω 
όχι πως ηθελα να πω κατι 
μα να .. ειναι που 
ζωγράφισα πουλιά ανάμεσα στα δάχτυλά μου 
σαν αστρο χόρεψα στον ουρανό 
έγινα το κοριτσάκι που έπαιζες μαζί του κρυφό 
κι υστερα χέρι χερι πιάναμε τους μαχαλάδες 
να ξυπνήσουμε τον κοιμισμένο Αη Βασίλη 
να βρούμε σαν μάγοι 
κείνους .. τα φλάουτα της άνοιξης 
που κλέψαν οι καλικάντζαροι της πέτρας 
Πόσο μεγάλωσα με το φιλί σου 
Πρόσεχα δεμένη στην αγκαλιά σου 
τα μικρά αλογάκια της θάλασσας 
σκανδαλιάρικα πως ειναι 
σγουρά κρατουνε τα μαλλιά τους στα νερά 
Περπάτησα πάνω από το λιμάνι 
φύλλο του χειμώνα που γύρευε το δέντρο του 
αναβοσβήνουν παραπονιάρικα τα λαμπιόνια 
τους λείπουν τα μάτια να τα κοιτούν 
Σκέπασα τα όνειρα 
στις τσέπες της καρδιάς μου
μη κοπούν στην απουσία του πάγου
έκρυψα το βλέμμα μου μέσα της 
και εκεί σκυμμένο στο βυθό της 
σε είδα να γελάς 
Γέλασα .. κοιτα 
πόσος δρόμος .. πόσος δρόμος 
για ένα .. σε σκέφτομαι !


2 σχόλια: