Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2020

Γυναίκα

Μη μου ζητάς 
να κλείσω τα μάτια δεν το μπορώ 
Δεν ζω στην επιφάνεια 
Είμαι στο τώρα στο πλαι σου ,
στην άηχη ανάσα σου 
μα δεν είμαι μονάχα ο έρωτας 
Είμαι αγάπη, θρήνος, βυζί, 
μια γη με χίλιές περικοκλάδες 
ενας ουρανός γεμάτος 
πολύχρωμα πουλιά 
κι είμαι αντάρτης στο αδικο, 
η αγκαλιά των παιδιών 
το δάκρυ του ζεστού φιλιού 
είμαι η ρίζα με τα πολλά χερια 
είμαι η σφεντόνα του αγοριού , 
ο θυμός της έφηβης 
είμαι η γέννα κι ο πόνος του θανάτου 
βροχή και κύμα 
που αγκαλιάζονται στην αστραπή 
είμαι το στήθος που ακουμπάς
γαλήνη για να βρεις, 
η θάλασσα που τραγουδά 
στο τρυφερό σου χάδι 
ο ωμος σου, 
το ένα μάτι σου στο φως,
το της ψυχής σου άτι 
να κολυμπάς στις ρεματιές 
να τρέχεις στα άγρια νερά , 
το κάτασπρο σου στόμα 
που θα σε κάνει να γελάς 
το αστείο σου 
κι ο βραχος που ακουμπάς
Μη μου ζητάς να λέω απλά πως ζω
το χω χαράξει σε μια ατέλειωτη γραμμή .
Είμαι γυναίκα αγάπα με
σαν άνθρωπο όπως σ αγαπώ  !




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου