Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2019

Το άλλο μισό του ουρανού

Σε ένιωσα .. σε ένιωσα 
έσταξε η θηλή μου το γάλα σου 
αυτό που στο βυζί σου φύλαγες
να ταΐσεις το μικρό σου αστέρι 
Είδα να σε αρμέγουν χιλιάδες φονικά 
κι εσύ να αντιστέκεσαι κόβοντας το στήθος 
Στα χέρια μου πέτρωσε η ζύμη που κρατούσες 
να μοιράσεις το χόρτασμα στα μάτια της πείνας 
κι από το στόμα σου έβγαιναν κόμποι μαγιάς 
να ακούσουν τα ψηλά βουνά 
Άκουσα το βουβό σου κλάμα στις φλέβες 
στάλες που λούζαν το κορμί μου καίγανε τα αγκάθια 
κι εσύ ψιθύριζες φωνήεντα του ήλιου 
Γεύτηκα το σάπιο κουκούτσι ελιάς στο στόμα 
πικρό κειμήλιο από την γειτονιά που έπαιζες 
κι εσύ θυμώσουν τα χρυσαφένια μαλλιά 
της λευτεριάς κι άνθιζαν οι βράχοι 
Άγγιξα το μπαρουτιασμένο σου φόρεμα 
στη γλώσσα της φωτιάς που έσβηνε τα μάτια μου
κοιτούσες την έρημο χτενίζοντας παπαρούνες 
Σε ένιωσα σε ένιωσα στην κραυγή μου 
την ώρα που έπεφτε στο χώμα η αγάπη 
κι εσύ εσύ αγέρωχη ερωμένη φιλούσες τη ζωή 
Γονάτισα στα πόδια σου υμνώντας τη γέννα σου 
το βλέμμα σου ορθώθηκε στα πέρατα της ψυχής μου 
κι εκείνο το τραγούδι με κρότο καρφώθηκε 
στο ανάχωμα που έσπερνε το ύψος σου .. Γυναίκα !




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου