Σάββατο 11 Μαΐου 2019

Ασύνορος καβαλάρης

Ξέρω ακριβώς πως νιώθεις
Σε μεγάλωνα στα κλαριά μου 
έτσι όπως κοιτούσες σαν μικρός άνεμος
Σε κάλμαρα κάθε που πνιγμένος γυρνούσες
από το γύρω που τόσο κοντά 
και τόσο μακρινά ακουγόταν
σαν άδειες φωνές σπασμένες στο βράχο .
Σε στέγνωνα κάθε που οι βροχές
απ τα μάτια σου κάπνιζαν στο άδικο .
Σε νιώθω πώς να τριγυρνάς 
με τα μάτια στον ήλιο καίγοντας τα πόδια σου ,
σε κεινα τα αλμυρίκια που ακίνητα γιορτάζουν .
Ξέρω πως είναι να βαδίζεις μοναχός 
κουβαλώντας τόσους ξένους στις πλάτες
Να βηματίζεις σαν άλλος 
που μέσα σου δαχτυλιές αφήνει .
Νιώθω πως είναι να ξεσκεπάζεις το δέρμα
για να μυρίσεις την αλήθεια γυμνή
Να σωπαίνεις με κείνα που χτυπούν 
με κρότο τα σωθικά σου
και να φωνάζεις κεινα τα ακατονόμαστα 
που ιστούς πλέκουν
Σε ακουμπώ με κείνο το χτένι 
που τα μαλλιά του νου μου χτενίζει 
προσέχοντας μη γρατζουνίσει τους κροτάφους σου .
Σαν άλλος μοναχικός καβαλάρης 
να πεταλώνω τα άλογα που φτεροκοπούν
σπρώχνοντας τις παντούφλες σου
στα πόδια του άπιαστου
Αχ να ξερες πως σε νιώθω 
τόσο που κάποια φορά.. 
ναι κάποια φορά θα φωνάξω τόσο δυνατά 
που θα σπάσει η φωνή σου .
Κι ύστερα κείνη η μοσχοβολιά πως θα ανθίσει 
σπάζοντας το κουκούλι της σαν πεταλούδα 
ζυγώνοντας τα σύνορα της σιωπηλής λευτεριάς !


2 σχόλια:

  1. Πόση ομορφιά κρύβεται στην ψυχή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μεσημέρι καρδούλα μου . Ευχαριστώ ! Όμορφη και φωτεινή συνέχεια στη μέρα σου κορίτσι μου
      Την αγάπη μου !

      Διαγραφή