Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

Φιλία 

Ακόμα θυμάμαι την πρωτη μας συνάντηση 
το χαμόγελό σου ελαμπε σαν φως της πεταλούδας 
Το φέγγος εστριψε την ψυχή μου στα μάτια της δικής σου
Φτέρωναν δυο νεογνα στη φωλιά του ουρανού
Μαζί περπατήσαμε στριμώχνοντας 
τα φύλλα της ροδιάς σε ενα ποδήλατο του χρόνου
Τα δάχτυλά σου τοσο απέραντο της ομορφιάς πετούσαν
κι εγω σαν άλλος καρυοθραυστης στα κλαδιά σου
γνώριζα πως ειναι να μιλά ο ήλιος 
Πόσος καιρός πέρασε; ενας αιώνας ; μια μέρα 
ενα ατέλειωτο φεγγάρι ουτε που ξέρω . 
Απο κεινα τα ακριβά εισαι κανένα κόστος δε σε βρίσκει
Να ακόμη και σήμερα που χειμώνας ήρθε 
γυρνω το δώρο σου σελιδα σελίδα 
και δες πόσα λιβάδια μετρούν τη φορεσιά της άνοιξης 
Πετω στο δάσος σου πλαι σου ειμαι 
κι όπου γυρνάς τα μάτια μου γέρνουν 
στο φως της αγάπης .
Να μου προσέχεις το βασιλικό που χει τη μυρουδιά σου 
Θα μένω εδω κι εκει θα ειμαι .. 



2 σχόλια:

  1. Ολάνθιστο λιβάδι η φιλία μας,
    βρίσκει στις αγριοτριανταφυλιές,
    στις ανεμώνες και στις μυγδαλιές του απάγκιο η καρδιά μας και ψηλώνει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα όμορφιά μου . Καλή εβδομάδα
      Ετσι ακριβώς κορίτσι μου . Αμάραντος ανθός η φιλία . Ζεστή και λουλουδένια η μέρα σου .
      Σε φιλώ !

      Διαγραφή