Παρασκευή 11 Μαΐου 2018

Ίσως ...μπορεί

Ίσως να φταίει
που γεννήθηκα απ αγάπη
…. που τα δύσκολα
τα μάζεψα τα έκανα γινάτι
στα εύκολα δε χώρεσα
δεν έκλεισα το μάτι
κι ότι στα χέρια κράτησα
είναι απο νημα αληθινό

σ ατσάλινο αδράχτι 

μπορεί και ναναι η στιγμή
που πεσε άηχη βροχή
κι έστησε μες στα στήθη μου
την ομορφιά της η σιωπή
στα βλέφαρα της έστρωσα
ψυχή να ξαποστάσει
κι απ τη δική της την πνοή
να βγει το χνώτο σαν γιορτή 

ίσως ναμαι παράταιρη
στου ουρανού τη χώρα
…… ξενύχτησα σε αστραπές
και ξύπνησα με μπόρα
κι αν τα κομμάτια μου χτυπούν
σε πέτρινα γιοφύρια
οι ανεμώνες που αγρυπνούν
μου δίνουν τα φιλιά 

μ ανέμου τη δροσιά

μπορεί στα μάτια μου
να κλαιν φωτιές 

να ντύνονται λιαχτίδες
να αρμενίζουν φλάμπουρα
οι δροσουλίτες της καρδιάς

να είναι οι ασπίδες 
μα αν τα χρόνια μου κερνώ

σε λεύκα και δοξάρι
στο στέρνο μου θε να κρατώ 
δύναμη όσιο κι ιερό 

του σεβασμού το πέρασμα
με της αγάπης κέρασμα 

'' ίσως να φταίει 
που δε βολεύτηκα στη γη ''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου