Σάββατο 7 Μαΐου 2016

Δίδυμος ανθός

Να γιατί σε λατρεύω
Γιατί τίποτε μικρό δε σου μοιάζει
Τράνεψε ο ουρανός στα μάτια σου
κι η θάλασσα μίκραινε στο βλέμμα σου
Γιατί που σιωπώ με ακούς
κι η ζεστασιά μου στην αγκαλιά σου μίλησε
Γιατί σε φύλαγα σαν κόκκινο
γαρίφαλο στη μήτρα μου
κι η ευωδιά της ρίζας σου έρωτας μου έγινε
Τα πανιά μου ανοίγω κι η πυξίδα μου γίνεσαι
στη ρότα μου φιλάς το φάρο των χειλιών
Να γιατί ρόδο σε βάφτισα
Να ραντίζεις τη γη με το μιλητό σου
Τρυφεράδα ανέμου σου χάρισα
Στα πέταλα των χεριών σου να φυτρώνουν
ανεμώνες  χρωμάτων
Να γατί τόσο σε νοιάζομαι
Το βελούδο της σκέψης σου τραγουδά
της στοργής το λυχνάρι δίχως ύψος
μονάχα με τη νότα της ψυχής
Να γιατί σ αγαπώ ..
γιατί από σένα μαθαίνω εμένα
κι αντανακλώ σαν νούφαρο
μιας γέννας που έχει δίδυμο ανθό!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου