Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

Χελιδόνι

Πέταξες χελιδόνι  μου ..τρόμαξες .Πώς να γνωρίσεις το άγνωστο
κι εγώ πώς να σου περιγράψω την αγάπη μου ..που  άνθρωπος είμαι
Έμεινες για λίγο στη χούφτα μου ,τσιμπολογώντας την ψίχα της ψυχής
Μα ο φόβος πάντα ο φόβος ,άνοιξε τα φτερά σου
Μήτε που πρόλαβα να σου πω ,πως οι μικροί σου μίσχοι
που έμοιαζαν σαν βέργες από κυκλάμινο
χάραξαν στα χέρια μου λεπτές στιγμές που θα κουβαλώ μαζί μου
Τα λεπτά σου χτυποκάρδια  μίλαγαν με νότες στον αέρα μου
Πώς να σου πω .πως λαμπυρίζεις στα μάτια μου
σαν φωτεινό άστρο
Από κείνα που σ οδηγούν σ΄ αυτά  που μέσα σου χτυπούν
Το χάδι σου κύλησε στο αίμα μου στήνοντας τα δικά του αποτυπώματα
Ναι τόσο διαφορετικά και τόσο ίδια μοιάζουμε
Έτσι σε γνώρισα απ της μάνας το πρωτόγαλα να φεύγεις να έρχεσαι
κι εγώ σαν φυλλωσιά να γελώ στο πετάρισμα σου
Να περιμένω τον ερχομό σου για να σε δω λευθερο
να περπατάς στις σκαλωσιές του ουρανού
Να δροσίζεσαι στα μίλια της θάλασσας ,συντροφεύοντας τη μυρωδιά του κόσμου
Κοιμίζω το νου στη ράχη σου κι απλώνω τη γαλήνη μη μου φοβηθείς
Ακούω τις γλώσσες που μιλάς εκείνες που δεν έμαθα μα στο στέρνο φοιτούν
Τούτο δω το λένε αγάπη κι είναι τούτο που όμοιους μα κάνει .
Πετα μικρή μου ανάσα κι αν οι δρόμοι μας σμίξουν στην άκρη την κλωστής
ένα φιλί κι η αγάπη θα δένει το όνειρο στη ζωή !



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου