Κυριακή 15 Αυγούστου 2021

Μια λέξη γεμάτη φως κι αγρύπνια

Μου αρκεί 
ένα μπουκέτο φρέσκα λουλούδια 
μαζεμένα  απο τον κήπο του κόσμου 
αυτό που ξέρω
πως εκείνοι που με φωνάζουν 
με το μικρό μου όνομα 
γεμίζουν τις γλάστρες του κήπου μου 
πως από της πληγές μου 
έμαθα να αγκαλιάζω τον άνθρωπο 

που ερωτεύομαι 
εκείνο το μικρό σπουργίτι
που κουβαλά στις πλάτες τον καθαρό άνεμο, 
μια λέξη γεμάτη φως κι αγρύπνια
όμοια με τον ήλιο  ιδια με εναν χτύπο,
που γυροφέρνει αθέατα στο πλαι μου
σε καθαρά νερα σαν  νούφαρο κυλα  
και χαϊδεύουμε μαζί την χαμένη άνοιξη
φυτεύοντας καινούργιους σπόρους  

που δεν μου αρκεί ο χρόνος 
να βολέψω τα χρωματα της αιώνιας νιότης 
που να βλέπω γύρω μου γέλια δυνατά
λύπες να μπαίνουν σε σπηλιά
που δεν στενεύω την ψυχή μου
να χωρέσω σε ρουχα φανταχτερά
που πιστεύω σε έναν άνθρωπο θεό 
κι απ τη σιωπή του μου μιλα 

μου αρκεί που περπατάω 
δίπλα από άγουρα κορίτσια 
κι από ανώριμα παιδια 
που άσπρο εχουν τον σκούφο 
μα χρωματα μες την καρδιά 
και μια παλέτα στη ματιά 
που το δωμάτιο μου ειναι μια θαλασσα
να κολυμπούν γυμνές αλήθειες 

που κάτω από ένα δάκρυ 
κρυμμένο ένα ζεστό χαμόγελο γελά
να πλένει το πρόσωπό της η γαρδένια 
κι ένα παιδί να χει το ρόδο 
για χτένι στα μαλλιά 
που τις μέρες μου μετρώ 
στα φυλλα ενός γαρύφαλλου 
που ψίχα κι αερα εχει αγαπη και δροσιά !






 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου