Τετάρτη 26 Μαΐου 2021

Μη μου ζητάς

Όχι μάτια μου 
Ουτε ο κόσμος μου μαύρισε ,
ουτε έπαψα να χαμογελάω
Ζω την κάθε στιγμή 
ανασαίνω στο φως του γιασεμιού 
σπουδάζω τον ήλιο 
και κρατω ολα τα χρώματα να στα χαρίσω .
Μα μη μου ζητάς 
να κλείσω τα μάτια στον πόνο των ανθρώπων 
μη μου ζητάς να μην ακούω
το κλάμα του νυχτολούλουδου
την ερημιά του νηστικού παιδιού , 
το γκρεμισμένο από όνειρα σχολειό.
Όχι καρδιά μου 
θα τα φωνάζω μέχρι να δω το γελιο τους 
το χορό των λουλουδιών 
στις πουλιες των αστρων 
τα χορτάτα παιδια 
με τα γλυφυτζούρια στο στομα ,
τα σχολειά με γκράφιτι 
λιβάδια με αλόγατα να τρέχουν 
μέχρι τότε μάτια μου 
θα σε κλεινω στην αγκαλιά μου 
κάθε που θα κουράζεσαι
απ τις πληγές που θα κοιτάς 
εγω θα είμαι εκεί , εδώ , 
παντού να σου χαμογελώ .
Θα μάθουμε καρδιά μου 
θα μάθουμε ολοι από τα πουλιά 
πως χτίζουν απ την αρχή τη φωλιά τους ! 





 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου