Σάββατο 15 Μαΐου 2021

Λιλιπούτειος άνεμος

Μάθαινα να διαβάζω τα μικρά γραματα
Οι εφημερίδες πουλούσαν μεγάλα σκίτσα
και κάτι τεράστιες ταμπέλες, 
που με τα σκέρτσα τους 
θέλαν να να δέσουν τα μάτια κι υστερα 
να τα τραβήξουν στο κλουβί  τους. 
Ο μπαμπάς έλεγε να σηκώνεις την θαλασσα 
να δεις τι όμορφα στολίδια 
κρύβει στο βυθό της . 
Ετσι σκουντουφλούσα πάνω τους ,
αλλα ξεγλιστρούσα μικρό σποράκι 
εύκολα χωνόμουν 
κατω από την κουβέρτα των παιδιών . 
Το παιχνίδι μαζί τους είχε ένα όμορφο ισκιο . 
Κάτι μικρά κουταβάκια γαύγιζαν 
να μου χαδέψουν τα αφτιά ,
με γαργαλούσαν κι όπως έτρεχα μαζί τους 
γύρω γύρω από τα σύμφωνα 
ένα καινούργιο φωνήεν
μου έδειχνε τα φτερά του .
Γνώρισα κι ένα μικρό ποντικάκι
ετσι πως ανεβοκατέβαινε τις σκάλες 
της τελείας ,χωνόταν στα χερια μου 
τρυφερό με μια μουσούδα 
απορημένη και γελαστή . 
Δεν ήξερα τι σήμαινε . 
Σιγά σιγά αρχισα να τους μοιάζω 
Κατέβηκα κάτω εκεί στο μπαούλο της γιαγιάς
εύρισκα τις βαρκούλες μου .
Πολύχρωμες βιολέτες σκορπισμένες 
στο χαγιάτι της ανοιχτωσιάς. 
Οι φιλοι μου γελούσαν με το κρεμασμένο
σκουλαρίκι μου . 
Έβγαζα από το αυτί το μολύβι μου 
κι οσο μεγάλωνα μίκραινε η μύτη μου
σκιτσάροντας τις αθώες μπίλιες 
των ματιών τους . 
Χορτασμένα παιδιά στο ψωμοτύρι 
και στη φέτα με την αλειμμένη σάλτσα. 
Μουσούδες γεμάτες μουστάκια 
κόκκινης γραμμής
στο στόμα και του σκολειού της σοκολάτας 
που γλύκανε τα χείλη  . 
Στο δασάκι των ηρώων γεμίζαν 
οι πεταλούδες τα φτερά τους .
Κουβαλούσαν αιώνες που μύριζαν
θυμάρι και βασιλικό.
Σύντομα θα έφταναν και οι μικροί
ρομπεν των δασων να ζέψουν τις σκόνες
να καθαρίσει το τοπίο .
Λευκές ολόλευκες να ταξιδέψουν οι μαργαρίτες 
Κάποια στιγμή με σηκωμένους ώμους
ένοιωσα το χέρι του .
Ενας λιλιπούτειος ζεστός αέρας 
με κρατούσε από το χέρι .
Μάζεψα τόσο να φτάσω στο μπόι του σπόρου . 
Ξεδιπλώνοντας τα φύλλα του 
μόλις που πρόφταινα να τον γεννήσω 
ετσι πως γλυκά τον αγκάλιασα . 
Κατω από τα μικρά γράμματα 
πόσος κρυμμένος θησαυρός 
και τι πολύτιμος βυθός .
Και τούτη η θάλασσα πως στήνει φωλιές 
να ανταμωθούν οι γλάροι !


2 σχόλια:

  1. Τόσο πολύ όμορφο , τόσο πολύ γλυκό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ Λένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σταυρο . Καλό σου βραδυ . Γλυκιά χαραυγή να εχεις !

      Διαγραφή