Τρίτη 9 Μαρτίου 2021

Δροσουλίτες νικητές

Σε δρόμους δράκους περπατάμε

αγκάθια δίχτυα τριγυρνούν
ανάσα μιας στιγμής ζητάμε
δυο στάλες να μας ξεδιψούν

μελαγχολικό μου βλέμμα
θάλασσα μου ακριβή
δεν έχει αρχή και τέρμα
όσο η ψυχή μας ζει

θα ταξιδεύουμε μαζί στο αγνάντεμα του ήλιου
σε γη απάτητη στων έλατων την κορυφή

σε άστατους καιρούς κοιτάμε
σύννεφα γκρίζα ερημιά
του ανέμου την πνοή κρατάμε
κάλμα να νοιώσει η καρδιά

μη μου ματώνεις μάτια μου
το χέρι κράτα μου σφιχτά
ειν΄ όλα τα παλάτια μου
φύλλα μες τη δική σου αγκαλιά

θα ταξιδεύουμε μαζί στη μυρωδιά του δυόσμου
στο φύτεμα μιας ελιάς στο γήτεμα της μυγδαλιάς

στου χρόνου τ απόρθητο το κάστρο
σα φωτεινοί δροσουλίτες νικητές
με στέμμα λευκό αγάπης άστρο
να ξεπεράσουμε το χθες


στο βραχο της αυγής γόνιμοι διαβάτες 

στου δέντρου το κλωνάρι κελάηδημα απο μαχητές  !



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου