Παρασκευή 12 Μαρτίου 2021

Φιλία

Κι εκεί που νομίζεις πως είσαι μόνη
να σου και ξεπετάγομαι
από ένα φύλλο του βασιλικού
Βαθιά από τ αρωμα του έκλεψα τα χέρια μου
να σ αγκαλιάσω μ ολη τη μυρωδιά του κόσμου
Έπλεξα τα δάχτυλα μου στις μπούκλες σου
κι από τη σκουλαρικιά πήρα τις χάντρες
να σου στολίσω τις μακριές σου φυλλωσιές
Θέλω να γελάς σου είπα κι άρχισα
να χορεύω .
Μπαλαρίνα δίχως μύτες
μονάχα με κείνο το σκέρτσο
από το θαλασσί σου φόρεμα
Έλα σήκω να χορέψουμε σου ειπα
κράτησα σφιχτά τα μάτια σου
σβούρες που παίζανε στο φουρό του ουρανού
Τούτες οι μπίλιες σου χτυπούσαν στην καρδιά μου
Άρπαξες τα πόδια σου από τη στέρνα
πιτσίλισες τόσο τις μαργαρίτες
που ξύπνησες τα όνειρα
Μικροί παιχνιδιάρικοι σταλακτίτες
που γύρευαν την άκρη των χειλιών σου
Ελα στάξε μου ένα χαμόγελο
κι εγω θα το πιάσω με τα δάχτυλα
Κρύφτηκα στη σπηλιά σου
γράφοντας στη χρυσή αμμουδιά
ει ! είμαι εδώ ...σ αγαπάω!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου