Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2021

Στο γιό μου

Γιέ μου 
άνοιξες τα φτερά σου 
και στα ψηλά πετάς 
βαδίζουν τα όνειρά σου
στα σπάργανα της ομορφιάς 

περήφανε αητέ μου 
να  κουβεντιάζεις τον καιρό 
σαν να ταν μόνο μια στιγμή
ανάθεμα  να δίνεις στον  εγωισμό 
δέσε  στο χρόνο σου γιορτή

καμάρι μου
μη σε τρομάξει η συννεφιά 
κάνε τα χέρια σου κουπιά
πέρνα από τα σωθικά της 
νοιώσε τη θλίψη
που κρύβει η ματιά της

αστέρι μου 
πόσο μ αρέσει να κοιτώ 
αγάπη  μες τα μάτια σου 
να πλέει  στο βυθό τους 
παράδεισος  που  συναντά 
την όαση  σ ακρογιαλιά 

αγόρι μου να μην ξεχνάς
σφιχτά το χέρι της να το κρατάς
να νοιώθει κάθε της ρωγμή 
πως είσαι  πάντα δίπλα της εσύ 
μες το βλέμμα σου 
τον κόσμο της να ζει

να σαι το κάθε τέλος  της 
και μια καινούργια αρχή
φαρέτρας  το άγιο βέλος της 
ροδόσταμο να πίνει 
το κάθε σου φιλί
στου αύριο το χάραμα
τον ήλιο της  να δει

ανάσα μου κι αγέρι μου
μη φοβηθείς  από αστραπές 
τύλιξε μες τα βλέφαρα
δυο τριανταφυλλιές
το ουράνιο τόξο να τις βρει 
να στάξει  χρώμα 
στου πηγαιμού σου το στρατί

ζωή  και παλληκάρι μου
να χεις για συντροφιά  
λέξεις διαμάντια στη ζωή 
μια ηλιαχτίδα στην καρδιά 
 το σεβασμό  της για αρχή
τους  χτύπους της για προσευχή 
να ακούς  τα λόγια της σιωπής
της πιο απόκρυφης  πηγής

φεγγάρι μου 
λευκό μαργαριτάρι μου 
μέσα στο γέλιο σου  θα ζω 
στο δάκρυ σου  θαμαι η γη 
που θα μαζεύει τη βροχή 
μα αγόρι  μου πέτα ψηλά 
βρες  χίλια χελιδόνια 
δυο γλάρους στα ανοιχτά 
να σου κεντούν τα χρόνια 
σε  γάργαρα  νερά !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου