Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2020

Καληνύχτα μαμά

Τρια χρόνια στην απουσία 
και στην παρουσία σου 
Θυμάμαι εκείνα τα βράδια 
που για να κοιμηθείς μια ιστορία σου έλεγα . 
Μα τελευταία μου ζητούσες να σου πω 
κατι που θα γνώριζες τους πρωταγωνιστές 
του παραμυθιού . 
Προσπαθούσες μανούλα μου προσπαθούσες 
να θυμάσαι 
- Πες μου πες μου τι κάνουν τι είπαν τα μικρά. 
Εκείνα τα μικρά ήταν τα δισέγγονά σου . 
Η περηφάνια σου η ζεστασιά και η στοργή σου .
Κι έτσι φόρτωνα το βαγόνι του ταξιδιού σου
σου μίλαγα για τις σκανταλιές τους , 
τα γέλια τους τα λόγια τους 
και χαιρόσουν τόσο , 
γελούσες ακόμη κι όταν δεν θυμόσουν
κι ανάμεσα τους βρισκόσουν παιδί . 
Χαλάρωνες κι έτσι γλυκά σε έπαιρνε ο ύπνος . 
Να ετούτο το γέλιο σου 
το χαμόγελό σου κράτησα 
κι όταν μικραίνω και κρυώνω 
και μου λείπεις 
σκεπάζομαι μ αυτό 
Προσέχω μαμά .. προσέχω . 
Καληνύχτα μαμά κοιμήσου . Σ αγαπώ !


3 σχόλια: