Τρίτη 26 Μαΐου 2020

Κατάθεση ψυχής

Έτσι είμαι μάτια μου εγώ των άκρων
Αγαπώ δυνατά , θαυμάζω πολύ , εκτιμώ βαθιά 
λατρευω ως το μεδούλι της ψυχής μου 
για αυτό μη με ψάχνεις στα μέτρια 
Δεν θα με βρεις να σκορπίζομαι 
χαρίζομαι μόνο .
Τα σκόρπια και τα δανεικά δε μου ταίριαζαν ποτέ
μήτε η μιζέρια τα άδεια και τα κούφια ιδανικά 
ειναι το μερτικό μου .
Πίσω απ τα χάρτινα τα  παραβάν δεν θα με δεις να κόβω 
βόλτες ανοχής γυρεύοντας κύκλους κενής βολής
Η αντοχή ειναι βροχή που σκάει στο μέτωπό μου 
μα δε ζω με πλαστικά λουλούδια ούτε και μ αναμνήσεις 
της στιγμής , άνεμος γίνομαι , φτερό , φωτιά 
και αλμυρό νερό, γελώ σαν ήλιος κλαίω σαν αστραπή 
κι ότι αισθάνομαι καθρέφτης γίνεται να δεις 
κρυφά κι απόμερα δε μένει σε με κανείς .
Μα ότι κερνώ εχει ψυχή 
από καρδιάς ενός παιδιού φωνή 
που ψιθυρίζει σιγανά ..
πρόσεχε μη μου πατήσεις την καρδιά 
γιατί δεν εχει γυρισμό η φυγή 
που ήπιε αλμύρα κι έντυσε τ άρμπουρα 
λευκό κατάρτι για σταυρό  !


2 σχόλια:

  1. Η κατάθεση της ομορφιάς μιας ψυχής!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πάντα με καρδιά μικρού παιδιού ο δρόμος σου προς τον ήλιο Λένα!!!
    Καλό σου απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα Σταυρο . Ευχαριστώ . όμορφο βράδυ κι ενα γλυκο ξημέρωμα να εχεις !

      Διαγραφή