Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019

Νανούρισμα

Έλα...
γύρε καρδιά μου στην αγκαλιά μου
κλείσε τα μάτια για να δεις
την ομορφιά του κόσμου στα κλαριά μου
γινε μικρός ταξιδευτής

άνοιξε άγγελε μου τα άσπρα σου φτερά
πιες της ανάσας μου το γάλα
πέταξε στο φεγγάρι στης θαλπωρής του τα νερά
κράτα το μέλι απ του φιλιού τη στάλα

μέτρα μικρέ μου πρίγκηπα τα χρώματα των αστεριών
σ ανέμη πλέκω τη χαρά σε δίχτυ την αγάπη
στα βλέφαρα σου ψυχές μικρών περιστεριών
να σου κρατάνε συντροφιά στου ονείρου σου την άκρη

σου ράβω ρούχο ακριβό κατάσαρκα να το φοράς
με νήμα ειν μεταξωτό και αντοχή ατσάλι
το πιο πολύτιμο αγαθό να μην ξεχνάς να αγαπάς
τον κόσμο όλο να χωράς μες τη μικρή σου αγκάλη

κοιμήσου ..σου στρωσα φύλλα γιασεμιών
να χει ο ύπνος σου ευωδιά από καρδιάς το μύρο
προσκέφαλο σου νότες από τραγούδι αηδονιών
να ναι η ζωή σου κελάηδημα σε κάθε αυγής το γύρο

έλα ..μικρό μου πεφταστέρι
παρήγγειλα του αγεριού να ναι ζεστή η πνοή του
με άγιο άγγιγμα της ψυχής φυτεύω ένα λουλούδι
στου ουρανού την γειτονιά στην όμορφη αυλή του
να ναι η καληνύχτα σου ..μικρό μου αγγελούδι

κοιμήσου θησαυρέ μου ... μονάκριβε ..ακριβέ μου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου