Δευτέρα 8 Ιουλίου 2019

Αρνούμαι το υπάρχω και ζω

Κοίτα άνθρωπε πες με όπως θες 
καμία γνώμη δεν πρόκειται να σου αλλάξω 
Άνοιξα την ψυχή μου και σου είπα προχώρα 
τα μάτια μου και είπα μπες 
το νου μου και φώναξα δες
την καρδιά μου κι είπα μείνε 
Αρνούμαι τους τοίχους 
τα ψεύτικα βλέμματα 
κείνα που όλα τα γνωρίζουν 
και τίποτα δεν ξέρουν 
αρνούμαι τα πόδια που πατούν 
δίχως μια στάλα άνοιξης 
αρνούμαι τα όνειρα δίχως ουρανό 
τα γράμματα που ξένες λέξεις πετούν 
αρνούμαι τα άκοπα νυχτέρια 
δίχως τη γεύση της μοιρασιάς 
αρνούμαι τα εύκολα βήματα 
σκόρπια να τριγυρίζουν στο κενό
μοιράζοντας γη και ουρανό
αρνούμαι τις τάχα αποστάσεις 
φοβάμαι μόνο το χώρια της ψυχής 
αρνούμαι τις κρίσεις δίχως μάτια 
πλεγμένες σε ένα άδειο εγώ 
κι ότι έμαθα να το κρατώ 
μύρο και άγιο φυλαχτό 
ειν το δικό μου αγαπώ 
μα δε σου το χρεώνω 
μονάχα σε ένα ευχαριστώ 
θα απλώσω τη φωνή μου 
που νιώθω που έμαθα πλάι του να ζω 
κι ειναι η δική μου αγάπη 
που άνθρωπο μ έκανε να δω !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου