Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019

Κι ότι με κράτησε πλάι σου
ένα ζεστό χαμομήλι
Κανείς δε γνώριζε τη δροσιά του
παρά τα μάτια μου
που είδανε τα φύλλα
τα χείλη μου που γεύτηκαν
του κόσμου την πνοή
σε μια τους στάλα
κι εκείνο το λιόγερμα
που βάσταγε την ουρά του ήλιου
- θα ρθεις την ώρα των πουλιών;
- θα μαι στα βλέφαρα του Μάη
- μη βγάλεις την κορδέλα απ τα μαλλιά σου
- το φουλάρι σου θα φορώ στο λαιμό μου
- μοιάζει τριαντάφυλλο που χόρτασε τον κόσμο
- οδός Αριστοτέλους μη ξεχάσεις
- θα βρω το δρόμο των περιστεριών
- έχω φτιάξει μια φωλιά απ' όνειρο
- στις πέργκολες πίσω απ τις πέργκολες θα μαι
- θα βρω τ' άρωμά σου να κυματίζει στο δρόμο
- περιμένοντας να ξες θα ανοίγω τα πέταλα
- μη φωνάξεις θέλω να σε βρω στον ίσκιο της λεύκας
- το πιο ψηλό κλωνάρι μου παντιέρα στην κορφή
- θα σε φιλήσω να με δεις
- θα γνώριζα το στόμα σου σε μύρια σκοτάδια
- το όνομά σου;
- ζωή
- το δικό σου;
- αγάπη
- αγκάλιασε με
- μικρός ο κόσμος
δυο δάχτυλα πως γέμισαν τον ουρανό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου