Τρίτη 8 Μαΐου 2018

Στο φως της νύχτας

Νυχτώνει 
κι οι μικρές πιτσιλιές 
άρχισαν να κεντούν 
το πέπλο της βραδιάς 
Στην κάμαρά κρεμιέται ο ίσκιος σου
σου στολίζω την άνοιξη στο τραπέζι
ανάβω τα κεριά της σιγαλιάς 
και περιμένω να φανείς 
έτσι όπως σε μένα σε  είδα 
Να χαμηλώσεις στα βλέφαρα μου
κι ύστερα να περάσεις μέσα μου
σαν άλλος κωπηλάτης των ονείρων μου 
να ανοίξεις τα κουπιά σου 
στη θάλασσα μου 
κι αυτή να ψιθυρίζει το ρυθμό της αγάπης 
Σε περιμένω 
να κλείσω στα χέρια μου το πρόσωπό σου
και να γνωρίσω τα μακρινά σου ταξίδια
Να θωρώ τον έρωτα στα ακριβά σου μονοπάτια 
κι έπειτα έτσι απλά να σου χαϊδέψω τα μαλλιά
Στο φως της νύχτας σε χρίζω φεγγάρι μου 
στα χείλη της σου δίνω το φιλί 
σε κρατώ στην αγκαλιά μου 
μυρίζοντας το άρωμα απ το δέρμα σου 
κι έτσι γουλιά γουλιά καθώς σε πίνω 
στους κύκλους της σιωπής 
σου χαρίζομαι τόσο 
που κάθε μέρα μέσα σου να μαι
ένα μικρό λυχνάρι 
στα μάτια του ουρανού σου !



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου